2012. február 25., szombat

Csigacsinta

Nagyon palacsintásak vagyunk, a sima palacsintától a csúsztatottig sokszor sokféle készült már a konyhánkban.S nem csak itt, az egyetemi évek alatt sok helyen és sok embernek sütöttem már.Soha nem volt panasz.Most viszont valami olyat szerettem volna, ami egy kicsi gyerek érdeklődését is felkelti.Kerestem, kerestem, és aki keres az talál, így bukkantam a CSIGACSINTA receptjére.Nagyon kreativ és nem volt nehéz elkészíteni. A kisfiamnak is tetszett.
Hozzávalók:
  • liszt palacsinta mennyiségétől függően
  • tej (szóda/ásványvíz)
  • tojás (elhagyható)
  • pici cukor
  • kevés sütőpor (elhagyható)
  • 1-2 ek keserű vagy cukrozott kakaópor , esetleg étcsokis pudingpor
Elkészítés:Készítsünk nagy adag palacsinta tésztát a megszokott módon, picit legyen sűrűbb a tészta.Ezt öntsük ketté, az egyik adagba keverjünk kakaóport.
A palacsintasütőnket forrósítsuk fel , majd a sötét tésztából egy merőkanálnyit csigavonalban csorgassunk a serpenyőbe. Várjunk pár másodpercet, míg a széle elkezd szilárdulni, majd vegyünk egy merőkanálnyit a fehér tésztából és töltsük ki a kakaós tésztacsíkok közti hézagot vele. Süssük meg mindkét oldalát.
Mivel dekoratív, nem muszáj feltekerni; kenjünk rá lekvárt vagy ki, hogy szereti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése